Новини

2017-08-30

Международен младежки обмен за младежи с увреждания „Пътешестието продъжава към нови хоризонти“

2017-07-24

Taste and share vol2 в “Място За Теб”

Кратко резюме на нашата среща Taste & Share на 18 юли :)

2017-06-21

Презентации за Европейска Доброволческа Служба и други възможности за младежка мобилнст по програма Еразъм + в Професионална Гимназия по строителство, архитектура и геодезия

ЕДС може би нещо какво ще промени вашият живот. Радваме се, че можем да споделяме информации между младежи във варненски училища.

Всички новини

Анкета

От къде се информирате за безплатните услуги за хора с увреждания?

От познати и приятели
20.0%
От медиите
От интернет
40.0%
От Дирекция социално подпомагане
Не знаех,че има безплатни услуги

Предишни анкети

Новини

2013-03-04

Доброволци в Стара планина

През Януари 2013 отидохме дo Пирдопски Балкан. Бях с Маел-друг  ЕДС доброволец   и някои други приятели от Варна.

ЕДС Доброволци в Пирдоп

Едно от нещата, които ми харесват най-много да съм ЕДС доброволец в България е, че страната има такова голямо разнообразие от красиви природни кътчета. Миналия уикенд, с Маел-друг  ЕДС доброволец   и някои други приятели от Варна отидохме в Пирдопски Валкан. Бяхме много въодушевени за това преживяване.

Пътувахме с влак. Тръгнахме от Варна в четвъртък вечерта и пристигнахме в Пирдоп сутринта. Пирдоп е малък град с около 8000 жители, разположен на 80 км източно от София. Не прекарахме много време там, защото щяхме да спим на хижа "Паскал", където останахме за два дни. Хижата е около два часа пеша от Пирдоп. Времето беше снеговито, а раниците ни бяха тежки.

На следващия ден, се събудихме рано сутринта и започнахме да катерим планината, за да стигнем билото.

Видимостта бе оскъдна и имаше много сняг, така че изкачването беше трудно. Катерихме бавно, но постоянно, докато не стигнахме до билото на Стара Планина. Мога да ви уверя, че преживяването  и гледката си струваха усилията.

Връщайки се, срещнахме четирима други планинари, които са бяха запътили към хижа отвъд билото на планината. Беше впечатляващо преживявяне да ги срещнем, защото те трябваше да вървят 6 часа в тази виелица, а един от тях бе на 75 години.

Незабравимо прекарване

Неделя пътувахме до София с някои от хората, които бяха в хижата. Преди нощния влак към Варна, се разходихме из столицата и неините паркове.Мога да кажа, че това е едно от най-големите ми  преживявания през моя ЕДС. Надявам се, че скоро ще имам още един шанс да отида в планинита с приятели и доброволци на ЕДС.